wyszukiwanie zaawansowane
» Najczęściej zadawane pytania

Katalog produktów

 alt

DARMOWA DOSTAWA

 alt

Oferta promocyjna


alt

RAPORTY TECHNICZNE

alt

Kontakt

  • SILOG DYSTRYBUCJA Sp. z o.o. Sp.k
    NIP: 9512384698
  • E-mail:sklep@tahe.pl
  • Telefon0 801 000 825
    22 651 72 56
    +48 663 999 207
  • Godziny działania sklepuSklep internetowy działa 24H.

    Realizacja zamówień odbywa się między godziną 8:00-16:00.

    Obiór osobisty: SILOG DYSTRYBUCJA Sp. z o.o. Sp.k, ul. Wiertnicza 149, 02-952 Warszawa

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Najczęściej zadawane pytania

 

  • Czy mogę złożyć zamówienie za pobraniem?

  • Po zakupie okazało się, że produkt mi nie pasuje. Mogę go wymienić?

  • Chyba nie dostaję od Was e-maili. Co może być przyczyną?

  • Jaki jest koszt wysyłki?

  • Czy mogę odebrać przedmiot osobiście?

  • Zapłaciłem za zamówienie 3 dni temu a ono jeszcze nie zostało wysłane. Co się dzieje ?

  • Gdzie mogę znaleźć dane do przelewu oraz adres waszej siedziby?

  • Mieszkam poza granicami Polski. Jak mogę robić u was zakupy?

  • Pomyliłem się przy wyborze metody płatności. Czy mogę ją zmienić na inną po złożeniu zamówienia?

 

P: Czy mogę złożyć zamówienie za pobraniem?

O: Tak, wystarczy wybrać opcję "płatność przy odbiorze" przy wyborze metody płatności.

 

P: Po zakupie okazało się, że produkt mi nie pasuje. Mogę go wymienić?

O: Oczywiście, jeśli tylko towar nie jest używany ani zniszczony oraz posiadasz dowód zakupu w postaci Paragonu lub Faktury. Wymiana nie dotyczy kosmetyków do włosów / lakierów do paznokci.

Skontaktuj się z nami za pomocą FORMULARZA KONTAKTOWEGO  i prześlij nam wszystkie informacje - skontaktujemy się z Tobą aby ustalić możliwości i szczegóły wymiany. Pamiętaj, że w tym przypadku będziesz musiał pokryć koszty wysłania wymienianego przedmiotu do nas i odesłania wybranego rozmiaru do Ciebie.

 

P: Chyba nie dostaję od Was e-maili. Co może być przyczyną?

O: Sprawdź folder ze SPAMem, niestety niektóre programy antyspamowe mogą niepoprawnie zaklasyfikować nasze wiadomości jako SPAM. Pamiętaj również, że Biuro Obsługi Klienta pracuje jedynie w dni robocze w godzinach 8 - 16. Na wszystkie emaile, które przychodzą poza tymi godzinami oraz w dni wolne od pracy odpowiadamy w najbliższym dniu roboczym.

 

P: Jaki jest koszt wysyłki?

O: Aby sprawdzić koszt wysyłki, dodaj interesujące Cię przedmioty do koszyka i przejdź do ekranu, gdzie wybierasz metodę płatności i wysyłki - otrzymasz tam koszt wysyłki. Na tym etapie oczywiście ciągle można się wycofać ze składanego zamówienia. Koszt wysyłki firmą kurierską jest uwarunkowana od wartości zamówienia . Zamówienia powyżej 250,00 zł są wysyłane na nasz koszt na terenie Polski.

 

P: Czy mogę odebrać przedmiot osobiście?

O: Tak, oczywiście. Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00 na ul. Wiertnicza 149, Warszawa.

 

P: Zapłaciłem za zamówienie 3 dni temu a ono jeszcze nie zostało wysłane. Co się dzieje?

O: Przede wszystkim pamiętaj, że jeśli zapłaciłeś przelewem, my dostajemy go z opóźnieniem, więc fakt wykonania przelewu przez Ciebie nie jest jednoznacznym z zaksięgowaniem go u nas. Wyjątkiem jest PayU, w tym przypadku otrzymujemy pieniądze natychmiast po dokonaniu płatności przez Ciebie. Pamiętaj również, że czas dostawy towaru liczony od momentu złożenia zamówienia waha się od 1 do 5 dni roboczych (w zależności od ilości złożonych zamówień i dostępności towaru w naszym lokalnym magazynie). Jeśli jednak mimo to jesteś zaniepokojony, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego TUTAJ. Zaznaczamy jednak, że zdecydowana większość zamówień (ok 95%) wysyłana jest nie później niż w ciągu doby od zaksięgowania płatności.

 

P: Gdzie mogę znaleźć dane do przelewu oraz adres waszej siedziby?

O: Dane te możesz znaleźć w zakładce REGULAMIN SKLEPU lub w zakładce KONTAKT

 

P: Mieszkam poza granicami Polski. Jak mogę robić u was zakupy?

O: Sklep polski dostępny jest jedynie dla mieszkańców Polski. Jeśli mieszkasz poza granicami RP skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego TUTAJ na pewno coś zaradzimy :)
 

P: Pomyliłem się przy wyborze metody płatności. Czy mogę ją zmienić na inną po złożeniu zamówienia?

O: Oczywiście - prosimy skontaktować się z nami za pomocą formularza kontaktowego za pomocą formularza kontaktowego TUTAJ w tej sprawie.

 


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopgold.pl
Do działania sklepu konieczna jest włączona obsługa Javascript oraz Ciasteczek (cookies).